راهنمای ضروری برای بهینه سازی ایمیل های شما برای موبایل

اکنون ۵۵٪ از ایمیل بر روی دستگاه تلفن همراه باز شده است ، آماری که تأیید می کند بیشتر ایمیل در موبایل خوانده می شود تا روی دسک تاپ. با کم شدن سرعت مداوم رومیزی ، توانایی اجرای کمپین های بازاریابی که در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده و کار می کنند ، یک مهارت اساسی است. اهداف کلی هر بازاریاب شامل افزایش مشارکت و جذب مشتری خواهد بود. کلید؟ بازاریابی ایمیل سازگار با موبایل.

موبایل

به متن پیش عنوان خود توجه کنید

وقتی نوبت به بهترین استفاده در بازاریابی از طریق ایمیل می رسد ، تمرکز اغلب محکم روی خطوط موضوعی قرار می گیرد – نحوه کوتاه نگه داشتن آنها کوتاه و موجز ، در عین حال قانع کننده و آموزنده و چرا باید آزمون را تقسیم کنید تا ببینید چه چیزی مخاطبان شما را به بهترین وجه جذب می کند. در ضمن متن پیش هدر اغلب غافل می شود اگرچه به همان اندازه مهم است! همچنین به عنوان “جعبه جانسون” شناخته می شود ، به اولین خط نسخه الکترونیکی شما اشاره دارد که به عنوان پیش نمایش در مشتری ایمیل کاربر قابل مشاهده است. این یک همراه ارزشمند برای خط موضوع است و کاراکترهای ارزشمند دیگری را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای تشویق گیرندگان خود برای کلیک کردن استفاده کنید.

از آنجا که طول متن از پیش هدر بسته به مشتری و دستگاه استفاده شده متفاوت است ، مهم است که آن را کوتاه ، مشت زدن و مصرف آسان کنید. به همان روشی که می توانید خطوط موضوع آزمون را تقسیم کنید ، می توانید متن پیش هدر آزمون را نیز تقسیم کنید و آن را متناسب با بخش های مختلف مخاطب هدف ، تنظیمات برگزیده آنها و سرویس گیرندگان ایمیل و دستگاههای مورد استفاده خود تنظیم کنید. بستر تحلیلی بومی ارائه دهنده خدمات ایمیل شما این داده ها را در اختیار شما قرار می دهد.

تعدادی از رویکردها وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی تأثیر متن پیش عنوان خود استفاده کنید. یکی این است که متن مورد نظر خود و متن از پیش هدر را به یک پیام متصل تبدیل کنید. این بدان معنی است که شما فضای بیشتری برای قرار دادن پیام خود در متن دارید یا می توانید سطح عمیق تری از جزئیات مانند امتیاز قیمت و درصد تخفیف را در خود جای دهید.

قیمت

شخصی سازی برای موفقیت بازاریابی ایمیل بسیار مهم است – بازاریابان ترغیب می شوند تا آن را در نسخه خود پیاده سازی کنند ، و گاهی در خطوط موضوعی خود برای افزایش تبدیل. اما درمورد متن پیش هدر چطور؟ پیام مورد نظر خود را برای افزودن لمس شخصی بیشتر تنظیم کنید و ممکن است شانس بهتری برای بهبود کلیک های خود داشته باشید.

از دکمه ها استفاده کنید

تعداد معدودی از بازاریاب ها که از مفهوم بکارگیری مختصر و ایجاد انگیزه در تماس های انجام شده اطلاع ندارند ، آگاه نیستند. در ایمیل های بازاریابی سازگار با تلفن همراه ، بهتر است CTA ها را تا حد ممکن کپی کنید و میزان استفاده از نسخه را نیز محدود کنید ، زیرا ایمیل های متنی سنگین به خصوص در تلفن همراه عملکرد خوبی ندارند. همچنین استفاده از دکمه ها به جای پیوندها توصیه می شود. این امر تا حد زیادی به این دلیل است که لینک های پیوندی ، دقیقاً مانند مقادیر بیش از حد متن ، از طراحی پاسخگوی تلفن همراه از یک ایمیل بیشترین استفاده را نمی کنند. دکمه ها هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه مشخص تر و آسان تر هستند. ترک مقدار کافی از فضای سفید در اطراف دکمه در صورت امکان UX موبایل را حتی بیشتر می کند.

شما می توانید CTA های دکمه خود را با محدود کردن تعداد کلمات مورد استفاده و بهینه بودن استفاده از افعال عملی که به عنوان یک تشویق اضافی برای کلیک استفاده می کنند ، بهینه کنید. عباراتی از قبیل “اکنون بارگیری کنید” ، “اطلاعات بیشتر” ، “خرید مجموعه” یا “دسترسی منحصر به فرد” کاربران را در مسیر درست با ارائه اطلاعاتی در مورد اینکه اقدامات پیگیری آنها را در کجا انجام خواهد داد ، راهنمایی می کند. مسیر خرید بدون اینکه خیلی دیکتاتوری باشد. استفاده از کلماتی مانند “امروز” و “اکنون” با ایجاد محدودیت در دسترس بودن محصول یا خدمات شما به ایجاد احساس فوری کمک خواهد کرد.

از تشخیص دستگاه استفاده کنید

از زمان ظهور پذیرش تلفن همراه ، بازاریابی ایمیلی موثر بر استفاده از طراحی پاسخگو به موبایل متکی شده است. ارائه دهندگان خدمات ایمیل مانند MailChimp و Monitor Campaign ، انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده و پاسخگو را به کاربران ارائه می دهند که می توانند متناسب با نیاز شما ، و همچنین مخاطبان هدف شما ، سفارشی سازی شوند. با این حال اگرچه قالب های پاسخگو به تلفن همراه می توانند از نظر موبایل بسیار خوب به نظر برسند ، اما هنوز هم استفاده از آنها سخت است. تشخیص دستگاه – هنگامی که ایمیل ها می توانند دستگاههای مختلف را تشخیص داده و سازگار شوند – جایگزینی ساده برای طراحی پاسخگو به موبایل است.

می توانید ایمیل هایی ایجاد کنید که بسته به دستگاهی که از آن به آن دسترسی پیدا کرده اید ، محتوای مختلفی را نشان دهند ، از جمله دستگاه iPhone ، Android یا رایانه لوحی. به عنوان مثال ، اگر یکی از اهداف بازاریابی دیجیتالی شما افزایش خرید آنلاین است ، می توانید ایمیلی را تنظیم کنید که بلافاصله CTA های دکمه ای را نمایش دهد که به کاربر اجازه می دهد تا به یک صفحه محصول ساده تر و همراه با تلفن کلیک کند و در یک پرداخت ساده تر مشغول به کار شود روند.

دیجیتال

اگر هدف شما افزایش بارگیری برنامه ها است ، می توانید ایمیل خود را با استفاده مستقیم از فروشگاه گوگل Play یا Apple App Store بر اساس اینکه آیا از یک دستگاه Android یا iPhone استفاده می کنند ، هدایت کنید.

اگر بتوانید در مورد نحوه مصرف مشتریان از محتوای شما ، بینشی بدست آورید ، می توانید تجربه ایمیل آنها را بهینه کنید و سفری چند کاناله را در خود جای دهید که باعث افزایش تعامل و تبدیل می شود.

ستون های خود را در نظر بگیرید

عقل سلیم نشان می دهد که هر چه ایمیل مارکتینگ شما موجزتر باشد ، به خصوص در دستگاه تلفن همراه عملکرد بهتری خواهد داشت. علاوه بر متن کوتاه و دکمه های برجسته و برجسته CTA ، طرح ایمیل شما می تواند تأثیر بسزایی در میزان تعامل مخاطبان شما داشته باشد.

ایمیل ها باید بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ پیکسل عرض داشته باشند ، زیرا اکثر مشتری های ایمیل سایز صفحه پیش نمایش به خصوص گسترده ندارند. پیش نمایش ایجاد شده کاملاً مهمتر از ایمیل مارکتینگ شما در کل است ، زیرا ، دقیقاً مانند خط موضوع و متن پیش عنوان شما ، می تواند بر کاربر تأثیر بگذارد تا با ایمیل شما درگیر شود و از طریق آن کلیک کند.

دو نوع اصلی از نوع طرح وجود دارد که می تواند برای بهینه سازی ایمیل های سازگار با تلفن همراه شما استفاده شود. طرح بندی های تک ستونی به بهترین وجه برای ایمیل های متنی متناسب است زیرا آنها از خواندن کمکی پشتیبانی می کنند ، محتوا را دقیقاً در جایی قرار دهند که کاربر انتظار دارد در آن قرار داشته باشد و به سرعت بتواند از طریق آن پیمایش شود. ایمیل های تک ستونی نیز عناوین برجسته تری را امکان پذیر می کند ، که باعث می شود محتوای شما به راحتی قابل دسترسی باشد.

در همین حال ، ایمیل های چند ستونی ، بخاطر نیاز به پیمایش افقی ، خواندن را دشوارتر می کند ، بنابراین مناسب ایمیل های مبتنی بر متن نیستید. با این حال ، آنها برای ایمیل هایی با انواع متنوع ، مانند محتوای مبتنی بر تصویر ، بسیار عالی هستند. این امر به خوبی در یک سناریو تجارت انجام می شود ، جایی که یک ایمیل بازاریابی برای نمایش انواع محصولات در نظر گرفته شده برای گیرنده ، تصاویر را برای نمایش ارسال می کند.

هنگامی که راضی هستید که ایمیل های خود را به اندازه کافی بهینه کرده اید ، باید عملکرد آنها را اندازه گیری کنید تا مشخص کنید آیا کاری می توانید برای بهبود رویکرد خود انجام دهید یا خیر. برای هر آنچه شما باید بدانید ، می توانید به راهنمای عملی ما برای سنجش بازاریابی ایمیل از اینجا دسترسی داشته باشید.