راهنمای کامل برای بهینه سازی تبدیل تجارت الکترونیک

مهم نیست که چه نوع کالایی را بفروشید ، هر تاجر تجارت الکترونیکی یک هدف اصلی دارد: بیشتر از آن را بفروشید.

تبدیل مهمترین معیار برای هر تجارت الکترونیکی است. با افزایش نرخ تبدیل ، کسب و کار شما درآمد بیشتری کسب می کند ، در پایان هر ماه سود بیشتری را کسب می کنید و مخاطبان خود را در مشتری گسترش می دهید.

نکته جالب در مورد بهینه سازی تبدیل تجارت الکترونیکی این است که تغییرات کوچک معمولاً نتایج قابل توجهی دارند. به عنوان مثال ، یک روز صرف بررسی و به روزرسانی ساختار دسته بندی وب سایت شما ، می تواند باعث افزایش پایدار تبدیل ها شود که درآمد عظیمی را به همراه دارد.

در زیر ، هفت تاکتیک بهینه سازی تبدیل تجارت الکترونیکی را ذکر کرده ایم که می توانند فروشگاه آنلاین شما را از یک مجری متوسط ​​به یک رهبر در رده خود تبدیل کنند. اگر هدف شما فروش بیشتر از وب سایت خود است ، این هفت استراتژی اثبات شده با پشتیبانی داده را مطالعه و پیاده سازی کنید.

صفحه اصلی خود را بهینه کنید

گذشته از افرادی که وب سایت شما را با جستجوی محصولات خاص می یابند ، اکثر کاربران ابتدا به صفحه اصلی وب سایت شما وارد می شوند.

اکثر صفحات خانگی تجارت الکترونیکی املاک و مستغلات هدر می روند – صفحه واسطه ای که کاربران به سرعت جست و خیز می شوند تا محصولات و دسته بندی های خاص را جستجو کنند. با افزودن محصولات پرفروش ، پیشنهادات ویژه و دسته های داغ به صفحه اصلی خود می توانید آن را به یک دارایی با ارزش بازاریابی تبدیل کنید.

این کار کاربران شما را تشویق می کند تا از طریق وب سایت خود مسیری خاص را طی کنند ، و کنترل بیشتری بر روی تجربه خود به شما ارائه دهند. در اینجا یک مثال عالی از یک وب سایت تجارت الکترونیکی با مسیری روشن برای پیگیری کاربران جدید ، از حسن نیت ارائه دهنده Amazon.com:

به محض ورود کاربر جدید و ثبت نشده به Amazon.com ، از آنها خواسته می شود وارد حساب کاربری خود شوند. حتی پیوند “جدید برای آمازون؟” برای کاربرانی وجود دارد که هنوز باید یک حساب کاربری در وب سایت ثبت نام نکرده اند.

در سمت راست ، لیستی از محبوب ترین بخش های آمازون ، یک فروشگاه لباس فروشی پرفروش و یک پیشنهاد ویژه روزانه وجود دارد. هر بخش از صفحه اصلی آمازون بهینه سازی شده است تا کاربران را به سمت مسیری خاص سوق دهد و به آمازون اجازه می دهد تا تجربه خود را به عنوان خریدار طراحی کند.

اگر صفحه اصلی وب سایت تجارت الکترونیک شما کاربران را به سمت مسیر مشخص سوق نمی دهد ، فرصتی ارزشمند را برای طراحی تجربه خود و بهینه سازی درآمد خود برای هر کاربر از دست نمی دهید.

یکی از ساده ترین راه ها برای طراحی یک مسیر سودآور از صفحه اصلی خود ، تبلیغ کالای پرفروش است. اگر محصولی دارید که مورد توجه مخاطبان گسترده مشتری باشد ، می تواند یک پیشنهاد ایده آل برای قرار دادن در صفحه اصلی خود باشد.

نرم افزار تست A / B Visual وب سایت بهینه ساز راهنمای خوبی برای بهینه سازی صفحات خانگی تجارت الکترونیکی دارد. اگر تازه وارد تجارت الکترونیکی هستید ، مکان خوبی برای شروع طراحی صفحه اصلی خود است.

اگر پیشنهاد یا فروش ویژه ای دارید ، اضافه کردن آن به صفحه اصلی خود راهی عالی برای هدایت ترافیک به بخش جذاب وب سایت شما است. خرده فروش تی شرت Threadless این کار را با ارائه طرح های جدید در صفحه اصلی خود هر هفته انجام می دهد و باعث ترافیک به جدیدترین صفحات محصول خود می شود:

لازم نیست صفحه اصلی وب سایت تجارت الکترونیکی شما کامل باشد ، اما لازم است به کاربران بگویید که کاری انجام دهند. با توجه به هدف اصلی تبدیل خود ، صفحه اصلی خود را طوری طراحی کنید که مسیری مشخص برای کاربران دنبال شود ، نه فقط یک صفحه واسطه “پرکننده”.