راهنمای مبتدی برای Snapchat for Business

چند سال پیش ، اسنپ چت راهی ساده برای هزاره ها برای سرگرم کردن خود ، ارسال سلفی گاه به گاه مشکوک و به اشتراک گذاری مطالب کوتاه مدت دیگر بود. از آنجا که پیام های برنامه “خود تخریب” پس از چند ثانیه ، کاربران از جدید بودن و امنیت بی نظیر این برنامه قدردانی می کنند.

اما همه چیز تغییر کرده است. در سن چهار سالگی ، Snapchat اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد – و این بزرگتر از توییتر است. و در حالی که اکثر این کاربران هنوز زنانی بین ۱۳ تا ۳۴ سال دارند ، جمعیتی به سرعت در بین مخاطبان مسن (و مذکر) گسترش می یابد.

با وجود رشد سریع و مخاطبان گسترده موجود در اسنپ چت ، مشاغل و بازاریابان نسبت به اتخاذ این بستر برای اهداف تبلیغاتی بسیار کند بوده اند. از این گذشته ، چگونه می توانید فیلم ها و عکسهایی تهیه کنید که طی ۱۰ ثانیه تا ۲۴ ساعت یک سرمایه گذاری ارزشمند از بین بروند؟

سرمایه گذاری

همانطور که معلوم است ، امکان استفاده از اسنپ چت برای ایجاد تصویری ماندگار از نام تجاری شما روی کاربرانش غیرممکن نیست! از استارباکس گرفته تا کامیون های تاکو ، مشاغل با هر اندازه ، در هر صنعت روشهای با ارزش و مقرون به صرفه ای را کشف می کنند تا بتواند اسنپ چت را در استراتژی های رسانه های اجتماعی خود بگنجاند.

در زیر ، ما شرح خواهیم داد که چگونه تجارت شما می تواند از بودجه شما از بازاریابی اسنپ چت موثر و پیاده سازی استفاده کند.

چرا تجارت شما باید از Snapchat استفاده کند؟

با توجه به اینکه ۴۱٪ از افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله آمریکا هر روز بیش از ۱۰ میلیارد فیلم را در اسنپ چت تماشا می کنند و ۷۶٪ از کاربران اسنپ چت طی یک ماه گذشته اقدام به خرید آنلاین می کنند ، فرصت زیادی وجود دارد تا بتوانید برند خود را به خواست و معرفی معرفی کنید. مشتاقان بالقوه مشتاق مخاطب اسنپ چت جوان ، فعال و از نظر فنی شایسته است.

با ۵۱ درصد بازدیدهای اینترنتی ایالات متحده در دستگاه های تلفن همراه ، ارتباط با مصرف کنندگان از طریق اسنپ چت و سایر برنامه های تلفن همراه دیگر یک موضوع جدید نیست – تلفن همراه یکی از اجزای اساسی برنامه بازاریابی تجارت در سال ۲۰۱۶ است.

خوشبختانه ، بازاریابی از طریق اسنپ چت با هر بودجه می تواند در دسترس هر تجارت باشد. مانند اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، راه های رایگان و پولی برای دسترسی به این جامعه در حال رشد وجود دارد.

تبلیغات Snapchat: روشهای رایگان

اگرچه اسنپ چت نسبت به به روزرسانی وضعیت گهگاه در فیس بوک یا توییتر نیاز به تلاش بیشتری دارد ، اما هنوز هم می توان با یک اسنپ چت ارتباط برقرار کرد و بدون آنکه سرمایه گذاری اساسی انجام دهد ، رشد کرد.

اگر به دنبال ایجاد ارتباط جدید با جامعه خود هستید ، بدون افزایش بودجه تبلیغاتی خود ، اجرای یک یا بیشتر از سه راهکار زیر را در نظر بگیرید:

۱ behind در پشت صحنه فیلم به اشتراک بگذارید

چه اتفاقی می افتد در دفتر ، در طول تعطیلات یا بعد از ساعت ها؟ کاربران Snapchat عاشق دریافت بینشهای منحصر به فرد در مورد برندهایی هستند که از آنها پیروی می کنند – بنابراین این را به آنها بدهید

شخصیت موجود در پشت نام تجاری خود را با کاربران Snapchat به اشتراک بگذارید و قادر خواهید بود با برخی از طرفداران مشتاق خود ، روابط ماندگار و معنی دار برقرار کنید.

۲ coup کوپن و تخفیف ارائه دهید

اسنپ ​​چت پادشاه فروش فلش است. از امکان ایجاد پیام هایی که در مدت ۲۴ ساعت ناپدید می شوند ، استفاده کنید تا ویژه ، کوپن و تخفیف برای هدایت پیروان به وب سایت یا فروشگاه خود داشته باشید.

اگر پیروان عادت دارند معاملات مکرر را از طریق حساب Snapchat شما دریافت کنند ، مطمئناً به طور مرتب وارد سیستم می شوند – به اشتراک گذاری بینش های اضافی درباره نام تجاری و محصولات شما و ایجاد اشتغال و وفاداری مشتری آسان می شود.

۳ stories داستان را بگویید

Snapchat Stories از فیلم های کوتاه تشکیل شده است که به مدت ۲۴ ساعت در یک خبرنامه عمومی قابل مشاهده است. بنابراین ، هر داستانی توانایی ویروسی شدن دارد زیرا دوستان مشتاق خواهند بود هر آنچه را که فکر می کنند سرگرم کننده یا سرگرم کننده است به اشتراک بگذارند.

به عنوان یک مشاغل ، می توانید با ایجاد اسکریپت های ویدئویی کوتاه ، نحوه انجام کار یا سایر فرم های جذاب جذب محتوا برای جذب مخاطبان خود ، از این ویژگی استفاده کنید. این مکانی برای تبلیغ صریح نیست ، اما یک فیلم خنده دار درباره محصول شما ممکن است ویروسی شود.

خنده

علاقه مندید

تبلیغات Snapchat: روش های پرداخت شده

اگر می خواهید از حساب Snapchat خود کمی بیشتر بکشید ، گزینه های مختلف تبلیغاتی با هزینه ای عالی در Snapchat وجود دارند که بسیار خاص پلتفرم هستند.

۱ ٫ تبلیغات Snap

تبلیغات اسنپ احتمالاً سنتی ترین روش تبلیغات پرداخت شده از طریق اسنپ چت است و می تواند با تبلیغات پیش رول در YouTube مقایسه شود.

در اصل ، بین داستان ها ، یک فیلم ویدیوی Snap Ad 10 ثانیه ای پخش می شود – و کاربر می تواند با مراجعه به یک فیلم ، مقاله یا برنامه طولانی تر ، اگر دوست دارد اطلاعات بیشتری کسب کند ، سریع به سرعت بکشید. اسنپ ​​چت ادعا می کند که این تبلیغات با نرخ ۵ برابر بیشتر از تبلیغات بنرهای سنتی تبدیل می شوند – و آنرا به گزینه تبلیغاتی بسیار موثری تبدیل می کنند.

۲ ٫ لنزهای پشتیبانی شده Snapchat

Snapchat فیلترهای سرگرم کننده ، معروف به لنزها را به شما ارائه می دهد که می توانید به فیلم ها و تصاویر خود اضافه کنید – از گوش سگ ، گرفته تا عینک خنده دار ، تا کولاک. چه بخواهید پادشاه شوید و چه راننده راکچر ، Snapchat دارای لنزهایی است که می تواند به رویاهای شما کمک کند!

مشاغل این گزینه را دارند که از لنزهایی حمایت کنند که کاربران می توانند هنگام گرفتن فیلم و عکس از آنها استفاده کنند. به عنوان مثال ، Starbucks تصویری از نوشیدنی ایجاد کرد که می تواند به هر Snapchat اضافه شود ، Gatorade این امکان را برای کسی فراهم کرد که عملا غرق شود (مانند مربیان Super Bowl) ، و Taco Bell به کاربران این فرصت را داد تا سر خود را به تاکو تبدیل کنند!

متوسط ​​کاربر به مدت ۲۰ ثانیه با لنزهای مارک تجاری تعامل می کند – و اغلب تصاویر و فیلم ها را که لنز را اجرا می کند به اشتراک می گذارد. این امر باعث می شود لنزها به یک تاکتیک بازاریابی بسیار مشهود و تعاملی تبدیل شوند.

۳ Ge Geofilters Snapchat

Geofilters Snapchat به Snapchatters اجازه می دهد تا فیلترها و فریم های مخصوص مکان را به محتوای خود اضافه کنند – به شرط آنکه در آن منطقه خاص باشند. این یک روش منحصر به فرد برای “تمبر” کردن تصویری با اثبات اینکه شما واقعاً در مکان اعلام شده بوده اید ، ارائه می دهد.

مشاغل می توانند از Geofilters پشتیبانی کنند ، به کاربران این امکان را می دهد تا قاب یا فیلترهای خود را به عکسهایی اضافه کنند که در زمان یا در نزدیکی مشاغل می گیرند.

ژئوفیلترها می توانند برای هزینه های ملی از ۵ تا صدها هزار دلار هزینه کنند. با این حال ، یک کمپین ملی یک روزه می تواند به ۴۰-۶۰٪ از کاربران Snapchat برسد – و این یک فرصت بازاریابی بسیار تأثیرگذار است!

دلار

اسنپ چت را چگونه پیاده سازی می کنید؟

همانطور که از تکنیک هایی که در این مقاله بررسی کرده ایم می بینید – Snapchat می تواند ابزاری بسیار مؤثر برای هر دو کمپین رایگان و پولی باشد. اگرچه این پلتفرم منحصر به فرد رسانه های اجتماعی در ابتدا می تواند به نظر می رسد نگران کننده باشد ، هنگامی که درک کاملی از اصول آن را داشته باشید ، Snapchat این توانایی را دارد که یک رسانه فوق العاده تاثیر گذار برای تبلیغ برند شما باشد.

همانطور که yنمونه هایی که در بالا ذکر شد را در نظر می گیرید ، و به مارک شخصی خود فکر می کنید ، فکر می کنید چگونه می توانید از Snapchat برای گسترش هر چه بیشتر تجارت خود استفاده کنید؟

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک شریک ارسال شده است به جعلی جزئیات تماس با تلفن O بدون تلفن کار نمی کند. به مجوز فروش مراجعه نشده به مجوز SalesP مراجعه کننده به بازاریابیred به مشاغل وب سایت وب مراجعه به عملیات TeamP ارجاع شده به TeamQQ شرکت که به یک پرس و جو / آگهی StudentR بسته شده توسط عملیات بستگی دارد

ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL