۱۰ نکته سریع برای مدیریت جامعه آنلاین

روابط قوی با مشتری می تواند باعث موفقیت در کسب و کار شما شود و باعث تقویت مشتری شود و ارتباط عاطفی بین آنها و مارکت شما ایجاد شود. یکی از ساده ترین و کارآمدترین راهها برای ایجاد این رابطه ایجاد و حفظ یک جامعه آنلاین است.

این اجتماع به مکانی تبدیل می شود که می توانید بطور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید ، بحث ها را ترغیب و سؤال کنید. با رشد جامعه ، هدف شما ممکن است هدایت منجر ، صعود و مراجعه به سایت باشد.

با این حال ، یک جامعه شکوفا فقط یک شبه رشد نمی کند. به عنوان یک مدیر انجمن ، شما باید معیارها را تنظیم کنید ، مکالمات را نظارت کنید و داده هایی را که دریافت می کنید ، سازماندهی کنید ، همه اینها به شما در اجرای و رشد یک جامعه برند موفق کمک می کند.

اگر شما در مدیریت جامعه تازه وارد هستید ، این چیزهایی است که شما باید بدانید برای موفقیت است.

معیارها را برای موفقیت تنظیم کنید

جامعه آنلاین شما می تواند ابزاری با ارزش برای کسب و کار شما باشد ، نه تنها برای تعامل با مشتریان بلکه برای افزایش بازاریابی در گفتار با دهان ، ایجاد یک برند و راهنمایی های رانندگی. به همین ترتیب ، مهم است که معیارها را تعیین کنید تا در یک چارچوب متمرکز کار کنید.

این معیارها می توانند برای دیکته کردن مباحث بحث ، مضامین ماهانه و موارد دیگر استفاده شوند. در اینجا چند نکته داده که باید در نظر بگیرید:

     

  • ترافیک: اگر انجمن آنلاین شما در وب سایت شما قرار دارد ، ترافیک در انجمن را در نظر بگیرید. آیا رشد را با گذشت زمان می بینید؟ ترافیک از کجا آمده است؟

     

  • نامزدی: چند نفر در مقابل مشغول شدن به جامعه می آیند؟ کدام مباحث را بیشتر درگیر می کنند؟ این ممکن است سوالات آینده ، محتوا و بحث و گفتگوهای آینده را دیکته کند.

     

  • اعضا: هر ماه چند عضو جدید کسب می کنید و چه تعداد از دست می دهید؟ آیا این ماه در طول ماه ثابت است؟ اگر سنبله وجود داشت ، چه عواملی باعث آن شد

دستورالعمل ها را معرفی کنید

دستورالعمل های انجمن برای مثبت نگه داشتن مکالمه مثبت ، مؤثر و پیگیری است. اصول ابتدایی را شامل شوید: به همه افراد جامعه احترام بگذارید ، نظرات خود را با منفی یا انتقادی حفظ کنید و اطلاعات خصوصی را به اشتراک نگذارید – برای آن به پیام رسانی مستقیم مراجعه کنید. به عنوان مثال ، دستورالعمل های انجمن Telstra را بررسی کنید. هر چیز دیگری را که فکر می کنید برای برند شما مهم یا خاص است اضافه کنید. توجه داشته باشید که این دستورالعمل ها لازم نیست طولانی یا پیچیده باشند – در حقیقت ، پیروی و رعایت آنها ساده تر و ساده تر است.

فراموش نکنید که برای ایجاد یک صفحه وب خاص برای این دستورالعمل ها ، با لینک منحصر به فرد خود ، در صورت بروز مسئله ، این امکان را برای اشتراک اعضای جدید یا هر یک بار آسانتر می کند.

از نزدیک نظارت کنید

با وجود داشتن دستورالعمل ، ممکن است هنوز مواقعی وجود داشته باشد که شما نیاز به حذف نظر یا رسیدگی به یک مسئله داشته باشید. به این ترتیب ، مهم است که هفت روز در هفته جامعه را از نزدیک تماشا کنید ، مگر اینکه مکالمه در آخر هفته ها متوقف شود.

اگر مجبورید نظر خود را حذف کنید ، ممکن است در این باره به آدرس این گروه بپردازید ، یا اینکه به سادگی با مراجعه به آن شخص برای توضیح دلیل خود اقدام کنید. هنگام پرداختن به گروه ، URL را در دستورالعمل ها مجدداً به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند در مورد آنچه قابل قبول است و چه چیزی نیست ، تازه سازی کنند.

تشویق شبکه سازی

جامعه شما فقط به همان اندازه ارزش دارد که اعضای شما فکر کنند. آنها را تشویق کنید تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا جامعه شما به جای اینکه گروهی باشد که توسط شرکت شما ایجاد شده باشد ، به محلی برای دیدار و گفتگو تبدیل شود. هرچه ارزش آنها از اجتماع شما بیشتر شود ، احتمال بازگشت آنها ، مشارکت در بحث و مشارکت بیشتر وجود دارد.

اگر این گروه به اندازه کافی بزرگ است ، حتی می توانید اعضا را تشویق کنید برای شروع گروه های ملاقات یا حتی میکسرهایی که توسط سازمان شما به میزبانی سازمان می روند ، در مناطقی که دفاتر شما دارند ، برنامه ریزی کنند. این به مشتریان و اعضای جامعه فرصتی می دهد تا چهره به چهره ملاقات کنند و در صورت امکان داشتن شخص دیگری در سازمان شما نیز به طور بالقوه تعامل داشته باشد.

برنامه ریزی

علاقه مندید

بحث را آغاز کنید

اعضای جامعه به طور طبیعی میان یکدیگر صحبت نخواهند کرد – حداقل درست نیست. این وظیفه شماست که به عنوان مدیر انجمن شروع به بحث و گفتگو کنید و اعضای خود را به گفتگو بپردازید.

برای ثابت ماندن ، نکات بحث را به تقویم محتوای هفتگی یا ماهانه خود اضافه کنید ، قبل از زمان تعیین موضوع بحث هر هفته را مشخص کنید. این به شما امکان می دهد منابع بیشتری را قبل از زمان ، مانند نظرسنجی یا “فعالیت” برای انجام این گروه ، آماده کنید.

همچنین می توانید از وقت آماده سازی خود برای درخواست سایر اعضای تیم خود برای پیوستن یا میزبانی بحث استفاده کنید. مثلا:

“سلام بر همه! نام من جان اسمیت است ، من CTO در محصول بازاریابی دیجیتال هستم و می خواهم امروز در مورد تجربه شما در زمینه کار با X که در ابزار ما وجود دارد بپرسم. “

دیجیتال

همانطور که مردم پاسخ می دهند ، CTO شما باید پاسخ دهد ، به سوالات پاسخ دهد و از اعضای جامعه بخاطر بازخوردشان تشکر کند. به “مهمان” (عضو تیم خود) یادآوری کنید تا آن را سرگرم کننده و دوستانه نگه دارید و شخصیت کمی نشان دهید.

شخصیت را به مکالمه اضافه کنید

یکی از بزرگترین دارایی یک انجمن آنلاین ، توانایی شخصی سازی برند و تجارت شما با آوردن شخصیت به مکالمه است. اریکا بل ، مدیر ارشد انجمن برای تعامل منطقی ، می گوید: “بگذارید فرهنگ سرگرم کننده و پر جنب و جوش تیم شما درخشش پیدا کند.”

هدف این است که از داشتن حرفه ای و حرف زدن از دیدگاه سازمان و برند خود لذت ببرید. بل توضیح می دهد ، “در حالی که شما نمی خواهید بیش از حد از نام تجاری خود بیش از حد به اشتراک بگذارید یا از آن دور شوید ، روش هایی برای حضور شخصی وجود دارد! به دنبال تعادل بین شخصیت واقعی برند خود و افرادی که آن را می آفریند ، و صدای ظاهری آن است. “

برای این کار ، دستورالعمل هایی را برای خود تعیین کنید: “دو یا سه منطقه اصلی را پیدا کنید که در آن اتاق بازی دارید و شخصیت پذیر باشید. در پایان روز ، رسانه های اجتماعی جایی است که دو نفر می توانند مکالمه داشته باشند و زمان آن است که ما از دیدگاه تجاری آن را بپذیریم. “

میزبان فیلم معمولی “کنفرانس” یا Webinars

ما در یک دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم ، اما مردم هنوز هوس تعامل انسان را دارند. ارتباط با اعضای جامعه در این قالب برای شما نیز خوب است: “تعامل زنده فرصتی ارزشمند برای ارتباط و تعامل فراهم می کند. این شما را انسانی می کند و ارتباط شما را آسان تر می کند. از طرف مشتری ، این امر برای ایجاد وفاداری اعتماد بسیار مهم است. “با توجه به این که تعامل زنده هنوز در محل کار به طور فزاینده دیجیتال مورد نیاز است.

یک تماس ویدیویی ماهانه با اعضای انجمن خود در مورد یک موضوع خاص مربوط به شغل خود برگزار کنید. به عنوان مثال ، در جامعه برای یک ابزار بازاریابی دیجیتال ، ممکن است یک ویژگی محصول جدید Q&A را به مدت یک ماه و یک آموزش برای تقویت مشترکین پست الکترونیکی بعدی انجام دهید.

انجمن را “گرم” نگه دارید

هر مشاغل دارای یک نتیجه نهایی است ، و جامعه شما یک روش عالی برای مشارکت در این امر است. هدف این است که همه را گرم نگه داریم. برای انجام این کار ، شما باید به آنها فرصت های انحصاری دهید ، از کوپن و تخفیف گرفته تا بارگیری رایگان و نمایش دم محصول.

غیرمستقیم — با ارائه ارزش چیزی به شخص دیگری:

“ما در این ماه میهمان رایگان را به همه افراد جامعه می دهیم. اگر کسی وجود دارد که فکر می کنید ابزار ما را به همان اندازه که دوست دارید ، به ما اطلاع دهید. ما به آنها ۲ هفته رایگان می دهیم تا این کار را برای خودشان آزمایش کنند. “

به طور مستقیم – تبدیل اعضای جامعه به رهبری:

“این هفته ما ۲۰٪ تخفیف فقط به اعضای انجمن Pro Bundle — ارائه می دهیم! برای ثبت نام در سایت Sarah@DigitalMarketingTool.net ایمیل کنید! “

Cultivate Stories

از مشتریان بخواهید که داستانهای خود را ، هم در مورد استفاده از محصول شما و هم به طور کلی کارشان ، برای شما بازگو کنند. به آرامی یک پایگاه بزرگ مشتری ایجاد می کنید تا برای دارایی ها و توصیفات بازاریابی استفاده کنید. از مشتریان بخواهید که بازخورد خود را از همکاران ، تصاویر ، نقل قول ها و هر دارایی دیگری که تجربه آنها را نشان می دهد به اشتراک بگذارند.

سازماندهی بمانید

شما می توانید اطلاعات زیادی را که از انجمن خارج می شود ، از سؤالات پرسیده گرفته گرفته تا داستان های به اشتراک گذاشته شده ، مدیریت می کنید. وظیفه شما به عنوان مدیر جامعه این است که همه این موارد را سازماندهی کنید تا شرکت شما بتواند از این اطلاعات استفاده کند. به عنوان مثال ، سؤالات متداول در انجمن می تواند به نقصی نکته با ارائه خدمات شما یا به روزرسانی لازم برای محصول شما اشاره کند. هرچه سازمان یافته تر باشید ، کل سازمان از جامعه خارج می شود و آن را با ارزش تر می کند.

از این نکات استفاده کنید تا جامعه آنلاین خود را به ابزاری باارزش تبدیل کنید ، مشتریان را تغذیه کرده و تجربه کار با سازمان خود را غنی سازید.

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به دروغ شریک فرستاده شده است O Phone No workingP به لایسنس مراجعه نشده است SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل WebP ارجاع شده به عملیات TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ توسط یک دفترچه راهنماect / StudentR Query بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL