دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

دارای اهمیت بوده و بایستی در مدل­هایی که به مطالعه وفاداری در زمینه ارائه خدمات مستمر می­پردازند گنجانیده گردد.

یافته دوم این مطالعه مربوط به مطالعه این موضوع می باشد که آیا اثر ارزش ادراک شده بر وفاداری وابسته به زمان می باشد یا خیر؟ انتظار این بود که سالهای بکارگیری شبکه ، ارتباط ارزش ادراک شده- وفاداری را تقویت نماید، اما یافته های پژوهش این دیدگاه را مورد تأیید قرار نمی­دهد.

می­توان علت های متعددی را برای این یافته­های ضد-شهودی حدس زد. نخست، ممکن می باشد ارتباط اشتراک به یک عادت تبدیل شده باشد که در نتیجه اکثر مشتریان فقط به صورت ساختگی وفادار هستند و به محض آنکه قرارداد به پایان می رسد به عرضه رقبا آسیب پذیر می شوند. در سطح صنعت، خدمات مخابراتی که هزینه های تعویض آن پایین می باشد، محصولات متمایز نیستند، و برنامه های واقعی وفاداری کمیاب هستند، این موضوع شدیدتر می باشد.

علت دوم اینکه اقدامات جذب مشتریان جدید به شدت در حال ارتقا می­باشد، پس مشتریان فعلی، حکمت وفادار باقی ماندن را مورد تردید می­دهند. به عقیده لای، گریفین، و بابین (2009)، چنین شیوه هایی در بازارهای رقابتی تلفن همراه مانند بازارهای رقابتی ایالات متحده آمریکا، اروپا و چین، کاملا رایج هستند. در واقع، به نظر می رسد تقریبا تمام بازاریابی در فنلاند در حال حاضر دستیابی به مشتریان جدید را هدف قرار می­دهند.

دلیل سوم، بر خلاف سایر ارائه دهندگان خدمات مستمر، ارائه دهندگان خدمات ارتباطات از راه دور تماس شخصی کمتری با مشتریان دارند و فرصت های کمتری برای ایجاد اعتماد از طریق برخوردهای مثبت خدمات دارند.

سومین یافته این پژوهش به تأثیر سطح بهره گیری اختصاص دارد. بر اساس تحقیقات گذشته انتظار چنین بود که سطح بهره گیری روابط ارزش ادراک شده-وفاداری را تعدیل نماید، و مشتریان هزینه های بالاتری را خرج

عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه مشتریان GSM غرب مازندران)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)