دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)

تکه ای از متن پایان نامه :

بیشتر مشتریان بازار با درآمد متوسط پانصد تا یک میلیون تومان متعلق به اپراتور ایرانسل بوده که در این بخش ویژگی های خدمت شامل “دقت در صدور صورتحساب” و”خدمات مشتری” از نقاط ضعف اپراتور مربوطه می باشد.

2-2-5-2. مطالعه تاثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباط ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل(محمد حقیقی و همکاران -1390)

، یعنی ارزش اقتصادی و احساسی ، مورد مطالعه قرار گرفته اند. محقق براساس مدل مفهومی اقتباس شده از پژوهش سه محقق در سال 2006 (لیم ، ویدوس و پارک) و در قالب یک پرسشنامه 28 سوالی، تاثیر هر یک از ابعاد چهارگانه کیفیت خدمات ارزش افزوده تلفن همراه شامل( “سرویس های اطلاعات،خدمات سرگرمی،سرویس محل یاب ” ؛ “کیفیت شبکه توزیع” ؛ “خدمات بانکداری” و “خدمت به مشتری” ) را بر روی رضایت و وفاداری مشتریان ایرانسل مورد مطالعه قرار داد. نتایج حاصله نشان میدهد که هر کدام از این ابعاد به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق ارزش اقتصادی و ارزش احساسی بر روی رضایت و سپس وفاداری مشتریان اثر گذارند.

از آنجائیکه بسیاری از کاربران تلفن همراه علاوه بر ارتباطات کلامی ساده از خدمات متنوع دیگر نیز بهره گیری می کنند و از کاربری های گوناگون آن احساس رضایت و خشنودی می کنند، یافته های این پژوهش توجه مدیران  تلفن همراه  را به تأثیر احساس در فرآیند رضایت مصرف کنندگان جلب می کند.

5-2-5-2.تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی : گوشی  تلفن همراه، فاطمه خواجویی و شهناز نایب زاده – 1391)

عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه مشتریان GSM غرب مازندران)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)