دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)

تکه ای از متن پایان نامه :

و یا حتی کلیپ های کوتاه ویدیویی باشد . بعضی از پروتکل های این نسل عبارتند از:  GPRS،  HSCSD[1] (ساختار بهینه سازی شده شبکه های GSM می باشد که اجازه می دهد سرعت انتقال داده ها را از 9.6 به 57.6 کیلوبیت در ثانیه تقویت گردد ) ،  CDMA2000 (نوعی از تکنولوژی دیجیتال بی سیم که انتقال صوت و دیتا را به طور همزمان بر روی یک فرکانس مهیا می سازد. )، EDGE[2] (این زیرساخت آن می باشد. به عبارت بهتر بخش هسته شبکه کاملاً همگام با پروتکل‌های TCP/IP می باشد و از سیگنالینگ معمولی که در شبکه‌های قدیمی‌تر به خصوص GSM بهره گیری می‌گردید خبری نیست(همانند کامپیوترهایی که به اینترنت وصل می شوند به شماره تلفن همراه یک IP Address  داده می گردد). نرخ انتقال داده در این فناوری ۳۲۶ مگابیت در ثانیه برای بارگیری و ۸۶ مگابیت در ثانیه برای بارگذاری در طیف فرکانسی ۲۰ مگاهرتز می باشد که در این شرایط حدود ۴۰۰ کاربر به‌صورت همزمان در یک سلول می‌توانند فعال و در عین حال متحرک باشند. در شبکه نسل سوم پیشرفته یا HSPA تأخیر در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلی‌ثانیه می باشد که در LTE  به حدود ۱۰ میلی‌ثانیه کاهش می‌یابد. در نسل چهارم، برای ارتباطات موبایلیته (ارتباط در حال حرکت) مانند بهره گیری در قطار یا خودرو حداکثر سرعت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه (100Mbit/s) و برای ارتباطات نسبتاً ثابت و بدون جابجایی مانند کاربران پیاده‌رو یا ساکن، یک گیگابیت در ثانیه (1GBit/s) می باشد.این نسل در کشورهای کره، آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی راه اندازی شده می باشد.  با این نسل به راحتی می توان برنامه های تلویزیون را هم تماشا نمود.( www.behtarin.com)

3-4-2. تاریخچه تلفن همراه در ایران

تیرماه سال 1372 ثبت نام تلفن همراه در کشور آغاز گردید.روزنامه‌های چاپ گردیده در آن زمان در نخستین صفحات خود آگهی‌ای را به چاپ رساندند که شاید در آن مقطع برای خیلی‌ها تعجب‌آور بود. تیتر آگهی‌های چاپ شده با این مضمون بود: “فراخوان برای ثبت نام نخستین شبکه تلفن متحرک جیبی”. خواندن همین تیتر می‌توانست خیلی از نظرها را به خود جلب کند، اما به دلیل عدم استقبال مردم، روند ثبت نام چندین ماه به طول انجامید؛ به نحوی که در نهایت شرکت مخابرات ایران و شرکت پست توافق کردند به کسانی که در‌ این زمینه بازاریابی کنند و قادر باشند یک یا چند مشتری به پست بکشانند، مبلغی به عنوان پاداش پرداخت گردد. در آن زمان با تبلیغات فراوان و با شعار “با تلفن همراه همیشه در مقصد هستید” تا اواسط سال 74 جمعا 9 هزار و 947 نفر ثبت نام کردند که در شهریور همان سال واگذاری‌ها آغاز و بلافاصله بعد از ثبت نام به پایان رسید. از ‌این تاریخ به بعد، مردم ورود تلفن همراه به کشور را باور

[1] High Speed Circuit Switched Data

[2] Enhanced Data rates for Global Evolution

عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه مشتریان GSM غرب مازندران)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)